Virtsu kassa klienditeenindaja Kersti tuli TS Laevadesse tööle 2017. aastal. Klienditeenindajana on tema peamisteks ülesanneteks teenindada kliente, kes sõidavad Virtsust Kuivastusse, vastutamine piletite müügi eest.
Kerstile meeldib tema töö. Eriti valmistavad rõõmu olukorrad, kus on märgata klientide heameelt selle üle, et nedega positiivselt suheldi.
„On hästi tore näha, kui minu naeratus ja head soovid klientidele mõjuvad,“ ütleb ta.
Klientidega suheldes juhtub palju põnevat. Üks meeldejäävamaid olukordi juhtus Kerstil kahe Venemaalt pärit turistiga, kes unustasid ennast Saaremaalt tulles laeva istuma ja jäid bussist maha. Buss sõitis nendeta, kuid koos nende pagasiga Tallinna poole. Oli hilisõhtu ning tegu oli viimase Kuivastust tulnud laevaga. Kersti püüdis neile tellida Virtsu taksot, mis neid öösel Tallinna viiks. See oli keeruline. Ta helistas erinevad Haapsalu taksod läbi, kuid keegi polnud huvitatud. Lõpuks õnnestus saada Tallinnast takso. Samuti aitas Kersti suhelda bussifirmaga, et turistid saaksid Tallinnasse jõudes oma pagasi kätte. Kogu logistika korraldamist oli Kersti sõnul ikka väga palju. Loomulikult olid vene turistid Kerstile kogu abi eest väga tänulikud.
Inimesele, kes alles alustab kassa klienditeenindaja tööga, soovitaks Kersti klientidesse alati positiivselt suhtuda. Ja kui keegi peakski halvasti ütlema, mida õnneks juhtub väga harva, ei tohi seda südamesse võtta, kuna see rikuks kogu päeva ära. Eks on ikka nii, et positiivsed emotsioonid kanduvad inimeselt inimesele ja ka vastupidi. Muud tööks vajalikud oskused, nagu programmide kasutamine jms. on tema sõnul kõik õpitavad.