Rohuküla kassa klienditeenindaja Maire lugu

Rohuküla kassa klienditeenindaja Maire on TS Laevades töötanud algusest peale ehk 2016. aastast kui parvlaevaliikluse opereerimisega alustati. Maire tuli TS Laevadesse üle Saaremaa Laevakompaniist, kus jõudis sama ametiti pidada poolteist aastat.

Maire peamiseks tööks kassa klienditeenindajana on piletite müük ja kontrollimine, lisaks ka igasugune teavitustöö vastavalt olukorrale. “Info jagamist ja inimeste teavitamist tuleb praeguses olukorras palju teha,” lisab ta.

“Praegu on aga väga vahva aeg! Sellel nädalal olen näinud nii palju rõõmsaid kliente. Inimesed on nii õnnelikud, et piirid on jälle lahti ja saarte ja mandri vahel saab jälle vabamalt liikuda. Tööd on sellel nädalal võrreldes eelmistega olnud palju rohkem.”

Klienditeenindaja tööpäevade kõige parem osa

Rõõmsad kliendid ongi Maire tööpäeva üks lemmikkomponente – see kui töö osas kõik õnnestub ja kõik laeva peale mahuvad, tekitab hea tunde. Lisaks valmistab talle rõõmu tööpäeva lõpus avanev kaunis päikeseloojangu vaade Rohuküla sadamas. “See on ju lausa miljonivaade! Hiljuti oli meil siin Läänemaal lennu kokkutulek. Õhtul, kui päike loojuma hakkas, oli vaate imetlejaid rannas hulgim ja pildistajaid palju. Lisaks meeldib mulle värske mere ja lillede lõhn, mida siin kevadel eriti tunda on.”

Keerulised ajad muudavad Maire meelest tööpäevad eriti põnevaks. „Kui on olnud keerulised perioodid, näiteks madal veetase või laeva rike, siis tekib lausa adrenaliin. Kui saab sellistel juhtudel inimesed aidatud ja kogu action lõppeb hästi, tekib hea rahulolu tunne.“

Mida soovitaksid inimesele, kes kassa klienditeenindaja ametiga alustab?

Noorele kolleegile, kes alles kassa klienditeenindaja tööga alustab, soovitaks Maire alati rahulikuks, sõbralikuks ja heatujuliseks jääda, pabistamist vältida. Maire teab, et kui ühtepidi ei saa, saab teistpidi, lahenduseni viib rahulik asjade läbimõtlemine. „Näiteks kui tõkkepuu taga oleva sõiduki numbrit ühest kohast ei leia, leiad teisest kohast. Kui ühes kassas on tehniline tõrge, saad ju alati teises proovida. Ei tasu pabistada kui midagi valesti läheb, sest sa ei ole kunagi üksi, kolleegid alati aitavad. Rahulikuks aitab jääda see kui enda tööd hästi tunned.“

Maire töös tuleb ka naljakaid juhtumisi ette. Suvisel ajal on kõige sagedasemad juhud need kui meie kassasse satuvad inimesed, kes soovivad tegelikult Vormsile reisida. Küll on püütud Kihnu Veeteede piletiga meie tõkkepuu alt läbi saada või ostetud Rohuküla kassast enda arvates pilet Vormsile.

Igal juhul on TS Laevade sadama kassa klienditeenindaja töö põnev ja mitmekülgne!